Logo firmy, instytucji, ale także np. fundacji

Większość obiektów na świecie ma swoją formę reprezentacji: dla książki jest to okładka, dla państwa – flaga, a dla firmy – logo. To niezbędny aspekt każdej działalności, czy to marki czy instytucji – uznaje się, że ok. 65% populacji to wzrokowcy, więc logo dla firmy to idealne sposób na dotarcie do odbiorców. Jednak samo posiadanie logo nie wystarczy – jakie musi spełniać kryteria, aby można było go uznać za profesjonalne i skuteczne?

Logo dla firmy – przejrzystość

Głównym aspektem przydatności logo dla firmy jest przejrzystość, czytelność przekazu. Zbyt skomplikowane formy nie dość, że są trudne do zapamiętania, to mogą być różnie interpretowane. Dla przykładu, logo dla firmy Apple z 1976 roku to jest niezwykle złożone: to obrazek przedstawiający mężczyznę siedzącego pod drzewem, na którym zwisa jabłko. Otoczony jest dodatkowo szarfami z nazwą „Apple Computer CO.” To zdecydowanie zbyt rozbudowana i mało przejrzysta forma na logo dla firmy. Szczęśliwie dla Apple, w 1977 powstało ich sławne, nadgryzione jabłuszko, które jest wymowne i wyraziste i pozostało z nami do dziś.

Logo dla firmy – rozpoznawalność

Logo dla firmy można porównać niemalże do twarzy człowieka czy okładki książki – jest elementem reprezentatywnym, stanowiącym wizytówkę instytucji czy marki. Aby zbudować rozpoznawalność, przy tworzeniu projektu logo dla firmy warto pomyśleć o nim jak o wschodzącej gwieździe muzyki – co trzeba w nim zawrzeć, aby go łatwo było go wypromować i uczynić unikalnym? Co wyróżni go pośród konkurencji? Jakie elementy „stylizacji” sprawią, że zapadnie w pamięć odbiorców i zyska popularność? Rozpoznawalność logo to kluczowy element sukcesu firmy!

Logo dla firmy – oryginalność

Bardziej niż pewne jest, iż droga przetartymi ścieżkami i wykorzystanie popularnych symboli nie zagwarantuje unikalnego i intrygującego projektu logo. Trendy i powielanie pewnych nurtów sprawdzają się jedynie w modzie. Warto wyjść poza schemat i stworzyć projekt niejednoznaczny, niekoniecznie kojarzący się z daną branżą. Najważniejsze jest w logo dla firmy jest zawarcie jej charakteru oraz łatwa identyfikacja.

Istnieje jeszcze wiele znaczących cech, które należy wziąć pod uwagę przy tworzeniu projektu logo, m.in. kolorystyka, skalowalność, praktyczność czy odpowiednia typografia. Zaufaj specjalistom z robimylogo.pl, którzy znają wszystkie zasady profesjonalnego projektu logo i zrobią je dla Ciebie szybko i w atrakcyjnej cenie!

Projekt ulotki – forma reklamy bezpośredniej

Internet i reklamy online błyskawicznie rosną w siłę i osaczają nas na każdym kroku w sieci. Jednak „namacalna” forma reklamy wręczona dam do rąk własnych dalej ma istotne znaczenie. Wiele instytucji potrzebuje projektów ulotki na targi czy konferencje, dzięki czemu uczestnicy mogą zaznajomić się z najważniejszymi informacjami o ofercie czy produktach. Projekt ulotki może się przydać w wielu branżach do różnych celów, np. w pizzerii do rozpowszechnienia menu, dla szkoły językowej do promocji kursów, dla majstrów i elektryków do promocji swoich usług czy dla firm do nagłośnienia organizowanego eventu. Wyjątkowa grafika i kreatywność przy wykonaniu projektu ulotki są niezmiernie ważne – wybierz grafików, którzy umiejętnie go wykonają!

Zachęcamy do zapoznania się z pełną ofertą robimylogo.pl, gdzie profesjonalni graficy szybko, tanio i online wykonają dla Ciebie projekt logo dla firmy, projekt ulotki czy projekt wizytówki!

Komentarze

Komentarze dodane przez użytkowników