Develop Zone

Reklama zewnętrzna to forma promocji o ogromnym potencjale, z bezpośrednim, ale nienachalnym sposobem komunikacji. Szacuje się, że stanowi ok. 10% całego rynku reklamy w Polsce. Reklama zewnętrzna to głównie nośniki tradycyjne – banery reklamowe, reklama świetlna w Łodzi czy tablice i szyldy w Łodzi, jak również reklamy umieszczone na pojazdach transportu publicznego czy reklama elektroniczna – ekrany LED i LCD. Wybór reklamy zewnętrznej jest więc duży, jednak jak zaczęła się jej historia?

Krótka historia reklamy zewnętrznej

Uważa się, że najstarsza reklama zewnętrzna sięga 3 tys. roku p.n.e. – historia głosi, że Egipcjanin z Teb poszukiwał swojego zbiegłego niewolnika, ogłaszając nagrodę za jego wydanie w formie reklamy zewnętrznej. Szyldy w Łodzi, które licznie zachęcają do wejścia do restauracji, były używane już w czasach antycznych, aby poinformować zmęczonego wędrowca o możliwości pożywienia. Z kolei najsłynniejszy król Babilonu, Hammurabi, przedstawił ludności swój kodeks na kolumnie! Średniowiecze zapoczątkowało znaki cechowe umieszczone nad punktami usługowymi, dzięki czemu łatwiej było załatwić sprawy.

Pierwsza reklama wielkoformatowa pojawiła się w USA w 1835 roku, a paręnaście lat później używano billboardów już na masową skalę.

Rodzaje reklamy zewnętrznej

  • 1) City light, czyli reklama świetlna w Łodzi – podświetlane tablice, na których prezentowane są plakaty reklamowe. Jest to rodzaj reklamy zintegrowany z architektura miejską, gdyż często można ją spotkać na deptakach, wiatach przystanków czy dworcach. Cechują ją raczej niewielkie rozmiary – od 1 do 2 metrów.
  • 2) Billboard – każdy kojarzy chyba Times Square w Nowym Jorku, słynące z ogromnej liczby reklam świetlnych i billboardów. Najczęściej używanym formatem billboardu jest tzw. cityboard o wymiarach 6x3m. To wygodna i efektywna forma promocji, która zapada w pamięć zarówno pieszym, jak i kierowcom, czyniąc ich potencjalnymi klientami.
  • 3) Reklama pneumatyczna – dmuchaną reklamę najlepiej reprezentuje ludzik Michelina – tę reklamę opon zna chyba każdy na świecie! Ten rodzaj dobrze sprawdzi się na imprezach plenerowych.
  • 4) Reklama wielkoformatowa – różnego rodzaju siatki przepuszczające światło, bandery, murale oraz duże backlight standy.

Zalety stosowania reklamy zewnętrznej

  • Szeroki zasięg przekazu – reklama świetlna w Łodzi czy szyldy w Łodzi to sposób na dotarcie do masowego grona odbiorców. Każdy z nas przemieszcza się po mieście, nieświadomie nawet spoglądając na otaczające nas reklamy – to subtelna forma promocji i szansa na zdobycie potencjalnych klientów z różnych grup społecznych!
  • Atrakcyjna forma wizualna – ciekawie wykonana reklama zewnętrzna przez firmę reklamową w Łodzi zapewni naturalne przyciąganie uwagi i zachęcenie do skorzystania z oferty.
  • Stały kontakt z odbiorcą – miasto to bardzo obiecująca przestrzeń reklamowa – codziennie przemieszcza się po nim tysiące osób, które „automatycznie” zapamiętają daną reklamę, widząc ją kilka razy, przechodząc obok.
  • Niskie koszty – w atrakcyjnych cenach można efektywnie wypromować swoją firmę czy produkty na szeroką skalę.
  • Elastyczność – reklama zewnętrzna taka, jak reklama świetlna w Łodzi czy szyldy w Łodzi, może przybierać różne formy i rozmiary, dzięki czemu dopasuje się do wielu miejsc w przestrzeni miejskiej.

Szyldy w Łodzi, reklama świetlna? Wybierz Develop Zone.

Aby mieć pewność, że reklama będzie skuteczna, warto wybrać sprawdzoną i doświadczoną firmę reklamową w Łodzi. Develop Zone oferuje wiele typów reklam zewnętrznych:

  • Szyldy reklamowe Łódź – służące do oznakowania siedziby, sklepu czy innego punktu. Regularna bryła umożliwia atrakcyjną prezentację logo. W ofercie szyldów w Łodzi znajdziemy tradycyjne szyldy w ramie aluminiowej z licem z plexy, vinylu lub dibondu oraz szyldy reklamowe w postaci zamkniętych brył.
  • Reklama świetlna – jej atrakcyjność to stała widoczność – podświetlenie zapewnia czytelność w nocy i zwracanie uwagi w ciągu dnia. Dzięki technologii LED jej koszty są niewielkie i jest dostępna szeroka gama barw.
  • Litery przestrzenne 3D – firma reklamowa z Łodzi Develop Zone proponuje litery przestrzenne, idealne do efektownej prezentacji logo. Zapewniają prestiż i kreują wizerunek! Dostępne w wielu kolorach, w wersji podświetlanej i niepodświetlanej.
  • Tablice reklamowe – od niewielkich tabliczek informacyjnych, przez pylony reklamowe do billboardów – na różnorodne potrzeby, służące wiele lat!
  • Ekspozytory produktowe – czyli prezentery lub stojaki reklamowe, idealnie sprawdzą się na targach branżowych.

Zachęcamy do zapoznania się z pełną ofertą firmy reklamowej z Łodzi na developzone.pl. Zadbaj kompleksowo o wizerunek Twojej firmy – współpraca jest możliwa na terenie całego kraju!

Komentarze

Komentarze dodane przez użytkowników